Kérjük, hogy olvassa el figyelmesen az alábbi tájékoztatót!
HOGYAN FOGLALHATOK? Személyesen a CIAO TRAVEL KFT. irodában, Budapesten. Írásbeli megrendelését elküldheti e-mail-ben vagy levélben. Telefonon beérkezett megrendelést nem áll módunkban elfogadni.
MIT TARTALMAZZON A MEGRENDELÉS? A megrendelésnek tartalmaznia kell:
- a Megrendelő adatait (név, elérhetőség - postai cím, e-mail cím, mobil telefonszám),
- a létszámot, minden utazó nevét és születési dátumát,
- a megrendelt szálláshely nevét, a kiválasztott apartman/ szoba típusát,
- a kért ellátást,
- a pontos időpontot.
HOGYAN KAPOK SZERZŐDÉST ÉS SZÁMLÁT? A megrendelés beérkezését követően a CIAO TRAVEL KFT. e-mail-ben elküldi a Megrendelőnek a visszaigazolást, a számlát és az Általános szerződési feltételeket. A visszaigazolásban a CIAO TRAVEL KFT. feltünteti azt a határidőt, amíg a Megrendelőnek az előleget kell megfizetnie. Az előleg beérkezését követően a szerződés véglegessé válik és a CIAO TRAVEL KFT. Amennyiben az előleg nem érkezik meg a CIAO TRAVEL KFT. bankszámlájára a megadott határidőre, a megrendelést automatikusan töröljük.
MENNYI ELŐLEGET KELL FIZETNI? A fizetendő előleg mértéke
- 40%, amennyiben az utazás 30 napon túl kezdődik.
- 100%, amennyiben az utazás 30 napon belül kezdődik.
MI A TEENDŐM AZ ELŐLEG BEFIZETÉSE UTÁN? Kérjük, küldje vissza postán vagy e-mail-ben beszkennelve az aláírt visszaigazolást!
MIKOR KELL KIFIZETNEM A HÁTRALÉKOT? A hátralékot az utazást megelőző 30 napig kell befizetni.
HOGYAN TUDOK FIZETNI? készpénzben vagy átutalással.
- készpénzben a CIAO TRAVEL KFT. budapesti irodájában
- átutalással a megadott bankszámlára
- bankkártyával nem lehetséges.
MI A TEENDŐM A HÁTRALÉK BEFIZETÉSE UTÁN? Önnek már semmi teendője nincs. A CIAO TRAVEL KFT. a hátralék beérkezését követően, 1 héttel az indulás előtt e-mail-ben elküldi a Megrendelőnek
- a megrendelt szolgáltatás igénybevételére jogosító vouchert,
- az utastájékoztatót,
- az ügyeleti telefonszámot,
- egy térképmásolatot
- és további, az utazáshoz hasznos információkat.
Kérjük, olvassa el és tanulmányozza át ezeket figyelmesen! Ha további kérdése lenne, kérjük, írja meg az email címünkre!
MÓDOSÍTHATOM-E A MEGRENDELÉST? A megrendelt szolgáltatás csak írásban módosítható, az Általános szerződési feltételekben írt módosítási díj megfizetése mellett.
LEMONDHATOM-E A MEGRENDELÉST? A megrendelt szolgáltatás csak írásban mondható le, az Általános szerződési feltételekben feltüntetett kötbér megfizetése mellett.
MI AZ ÚTLEMONDÁSI BIZTOSÍTÁS? Ha a megrendelésen szereplő utasok közül valaki nem tud elutazni egy váratlanul jött betegség, baleset vagy haláleset miatt, a biztosító kifizeti az utasra eső kötbér biztosítási szerződésben meghatározott mértékét. Az oldalon található minden ajánlat részvételi díja tartalmazza az útlemondási biztosítást. További információkért kérjük, kattintson a Biztosítások menüpontra!